Welke vergunning heeft u nodig

WELKE VERGUNNINGEN EN VISPAS HEEFT U NODIG
Bij elke vereniging die is aangesloten bij een federatie heeft U een vispas nodig maar...

Bij de eerste vereniging waarvan U lid bent krijgt U de hoofdpas (A pas) met de landelijke lijst van viswateren.
Wilt U wijzigingen doorgeven zoals adres, geboortedatum e.d. moet U dat bij deze vereniging doen.
Bent U lid van meerdere verenigingen dan ontvangt U bij iedere volgende vereniging een zogenaamde B pas. Let op, een B pas is enkel geldig in combinatie met een A pas en de landelijke lijst van viswateren.
Met andere woorden, zonder een A pas vist U illegaal en is een B pas niet geldig.
Bent U geen lid van een vereniging die is aangesloten bij een federatie moet U toch een vispas hebben.

Het bestuur heeft  besloten om gebruik te maken van de service ledenadministratie van Sportvisserij Nederland. Wat houdt dit precies in voor u?
Sportvisserij Nederland zal begin november de contributie incasseren namens de Eerste Rooyse Hengelsport Vereniging (ERHV) te Sint-Oedenrode, de leden zonder automatische incasso ontvangen half november een factuur met acceptgiro en machtigingsformulier.
Na betaling stuurt Sportvisserij Nederland de VISpas rechtstreeks naar u toe.
Dit houdt echter in dat de leden, die veranderingen willen doorgeven, dit nu rechtstreeks moeten doen bij Sportvisserij Nederland per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl of via telefoon 0900-2025358 (€1,00 per gesprek).
Sportvisserij Nederland is tijdens werkdagen tussen 09:00 – 16:00 te bereiken en kunnen eventuele problemen meteen oplossen. Bovendien is er voor onze vereniging nu altijd continuïteit wat betreft de ledenadministratie.
Let op, voor de betaling geldt dus een andere IBAN, namelijk NL04INGB0650393872 ten name van Sportvisserij Nederland.

De VISpas is verplicht vanaf 14 jaar. Jonger dan 14 jaar, dan heeft U geen vispas nodig mits U met één hengel vist.
Wilt U toch met 2 hengels vissen, dan moet daarvoor een jeugdpas worden aangeschaft. Deze is op dezelfde manier verkrijgbaar als boven beschreven.

vermeld. Voor meer informatie kunt U terecht bij dierenspeciaalzaak De Borchmolen of de secretaris of penningmeester.

LET OP: Indien geen machtiging wordt gegeven voor het innen van de contributie vervalt het lidmaatschap automatisch aan het einde van het kalender jaar en moet U zich opnieuw inschrijven en de vispas opnieuw aanvragen