Verrasings wedstrijd

Dinsdag, 1 september 2020

ERHV De 2e wedstrijd van het koningsvissen is gewonnen door Nol Daniëls in vak B met 765gr. 2e A van Uden vak A 308gr 3e Jan Dorelijers vak B 630gr. De eindstand 1e en koning van ERHV Nol Daniëls met 4 punten. 2e Jan Herijgers 8 punten 3e Peter de Greef 9 punten. Op 12 september wordt de verassingswedstrijd gevist op de Kienehoef van 8.00 tot 11.00 uur. Inschrijven alleen bij de Borchmolen t/m woensdag 9 september. Helaas is de feestavond afgelast van wegen de Corona maatregelen. De prijsuitreiking is direct na de wedstrijd op de parkeerplaats.