Beste jeugd vissers .

Donderdag, 7 juli 2022

Beste jeugd vissers hebben jullie zin om een wedstrijd te vissen ,aan de visvijver van altijd beet te Schijndel . Wil je graag deelnemen ,dan kun je jezelf opgeven bij een van de vijf verenigen waar je lid van bent . Voor ERHV Sint-oedenrode is dat per email aan . apm.vanboxmeer@online.nl Zoals jullie al weten gaat hengelsport Vereniging Altijd Beet de Open Kring jeugdkampioenschappen organiseren. Vorig jaar hebben wij hier ook al over gesproken maar door Corona kon dit toen niet doorgaan. Dit willen wij organiseren met de 5 verenigingen in onze regio, te weten Sint Oedenrode, Vinkel, Berlicum, Den Dungen en Schijndel. Datum : zaterdag 27 augustus 2022 Tijd : loting om 08.00 uur en vissen van 09.00 tot 12.00 uur Inschrijven is gratis. Plaats : visvijver Schijndel, leemputtenweg 15 . Aas en voer wordt niet door ons verstrekt. Prijsuitreiking direct na de wedstrijd. Er wordt gevist in twee groepen: groep A is voor de leeftijd van 0 tot en met 13 jaar Hengellengte max 6 mtr en max 6 mtr snoer. Deelnemers in deze groep mogen beperkte hulp krijgen. en groep B is voor de leeftijd 14 tot en met 16 jaar. Hengellengte max 8 mtr, met max 6 mtr. snoer. De deelnemers van deze groep moeten zelfstandig kunnen vissen. Voor vragen kun je nog contact opnemen met Marcel Smits 06-23088383 of Jack Langenhuijzen 06-50500373 Wij hopen dat deze eerste wedstrijd gaat leiden tot meer regionale samenwerking in de toekomst voor de jeugd. Groeten Hengelsportvereniging Altijd Beet Schijndel Jack Langenhuijzen